S/PDIF co to jest?

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 12:34:15 MET

Witam

Jak w temacie. Mam plyte ASUSA 845PE na ktorej jest zintegrowany 6 kanalowy
dzwiek. Standardowo sa trzy wyjscia na plycie Line Out,Speaker,Mic. Jest
jeszcze sledz z dwoma wyjsciami S/PDIF out. Jedno jest jak chinch<chyba tak
sie pisze> drugie jest kwadratowe <no prawie, troche jak trapez, a do tego
swieci na czerwono :)>. Zastanawiam sie, jak bym chcial kupic teraz zestaw
glosnikow 5.1 to jak mam to podlaczyc? Musze cos dokupic..?

Pozdrawiam