Sieć osiedlowa

Autor: Dawid Partyka (SafeLock_at_CDRinfo.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 12:20:47 MET

Witam jestem podłaczony do sieci osiedlowej i mam problem z konfiguracją.
Internet działa i wszytko niby też działa. Tylko że jak chcę grać np. w
World War 3 lub Twierdzę to nie mogę utworzyć serwera ani sie przłączyć.
Inni urzytkownicy mogą to robić. Niewiem czy niejest przypadkiem wymagana
jeszcze jakaś dodatkowa aplikacja zainstalowana. Mam Windows XP Home
Ediotion. A sieć jest siecia radiową. Umiecie coś mi doradzić. Mam
zainstalowane Game Spy Arcade.