Re: Jaki chipset jest lepszy: nForce2 czy VIAKT400

Autor: Marek Szopinski (marek1967_at_interia.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 12:01:07 MET

U mnie wyraźnie szybszy jest nForce2 na Asusie. VIA natomiast nie wymaga
takiego dopieszczania każdego podzespołu jak nForce2 (znam tylko te
Asusowe). Kosztowało mnie sporo wysiłku (i forsy) doprowadzenie do stabilnej
pracy systemu. Ponadto w przypadku płyty A7N8X Deluxe płyta "usypia" na
jakieś 30s po załadowaniu XP (tego nie zaobserwowałem na Gigabyt'ach).
Dopiero po 30s można połączyć się z internetem (poprzez kartę sieciową),
zaczynają ładować się drivery (tablet), program antywirusowy itp. Polecam
VIA dla komputera klienta, a nForce2 dla siebie.

--
Pozdrawiam
Marek Szopiński