Re: Jak zidentyfikować nagrywarkę?

Autor: Piotr W. (nospam_at_atman.com.pl)
Data: Wed 26 Mar 2003 - 08:38:47 MET

Użytkownik "orzeszko" <tomaszorzech.no.spam_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b5q8m0$srd$1_at_news.onet.pl...
> Mam nagrywarkę HP CD-Writer Plus. W Biosie i Menedźerze Urządzeń Windowsa
> pokazuje mi ją jako IDE-CD R/RW 4x4x32. W Nero to samo. NIe wiem dokładnie
> jaki to jest model a chciałbym to wiedzieć, żeby zorientować się co można
> jeszcze w tej nagrywarce poprawić. Na nalepce znamionowej widnieją ciągi
> cyfrowo/literowe: jeden 9305 046 45142 a drugi CDD 4801/42.
> Czy jest jakiś program, który pomoże mi zidentyfikować tą nagrywarkę?
>
> --
> orzeszko
Oznaczenie CDD stosuje Filip :). Takie OEMy sprzedaje?
HP, FUJITSU, TRAXDATA i ktos tam jeszcze.
Ale jedno jest dziwne, CDD-4801/42 powinna byc 8x4x32 a nie 4x4x32.
Takze nie jestem na 100% pewny
Niedawno kolega mial taki sam problem oznaczenie bylo CDD-4401
i byl to Filip 4x4x32. Dobrze trafilem i nawet udalo sie wgrac nowego
firmware.
Mozesz takze sprobowac poszukac update firmware i na podstawie
wersji firmware zweryfikowac dane. CDD4401 mial firmware 1.3B a ja wgralem
1.5B
Mysle, ze Twoja nagrywara z wygladu praktycznie sie nie rozni, wiec po
zdjeciu takze
mozna sie zorientowac.

Pozdrawiam Piotr W.