Jak zidentyfikować nagrywarkę?

Autor: orzeszko (tomaszorzech.no.spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 19:53:22 MET

Mam nagrywarkę HP CD-Writer Plus. W Biosie i Menedźerze Urządzeń Windowsa
pokazuje mi ją jako IDE-CD R/RW 4x4x32. W Nero to samo. NIe wiem dokładnie
jaki to jest model a chciałbym to wiedzieć, żeby zorientować się co można
jeszcze w tej nagrywarce poprawić. Na nalepce znamionowej widnieją ciągi
cyfrowo/literowe: jeden 9305 046 45142 a drugi CDD 4801/42.
Czy jest jakiś program, który pomoże mi zidentyfikować tą nagrywarkę?

--
orzeszko