neostrada - jak to smiga ?

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 22:29:48 MET

Czy kto s z Was ma ?? jak to szybko chodzi ??? aby sprecyzowac zapytanie to
moze tak : : W jakim czasie laduje sie np.strona www.nvidia.com do momentu
pojawienia sie na dole napisu - gotowe- ( u kolesia na sdi idzie to ok 15

Albo www.bmw.de , ile to trwa ? od momentu wcisniecia enter po napis
gotowe

Ja sie laduja newsy od 0 do 300? skokami , czy tez w ciagu 1-2 lub tez jest
to strzal i final . , na modemie z tpsa idzie mi to 4 s plynnie

Ooglnie czy sa jakies problemy z trasnferem np. podczas dnia lub sa jakie
sstrony np. nolenderskie, ktore sie wolniej otwieraja itp.
Chodzi mi o ogolne spostzrezenia