Problem z kompem...

Autor: Bienio (bienio_at_tkdami.net)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 22:22:59 MET

Witam grupowiczów! Powtarzam posta, bo nie udało mi się rozwiązać problemu
:(

    Niedawno wymieniłem procka z Athlona XP 1600+ na Athlona XP 2100+ ( 0.18
mikrona). Od momentu jak go wsadziłem (zmieniłem do Biosa, żeby go widziała
płyta)zaczęły sie dziwne zwisy. Myślałem, że to od temperatury, ale mam 55*C
(na procku jest cooler Cooper Silent TC firmy Arctic Cooling, chodzi na ok
2500 RPM i mam jeszcze 1000 obrotów zapasu także to raczej nie chłodzenie.

    Zwisy polegają na tym, że komp zamiera na kilkanaście sekund i zazwyczaj
przełącza sie po chwili na najniższą możliwą grafike i wywala komunikat, że
sytem Windows (XP prof.) odzyskał sprawność po awarii. Jedynym sposobem,
zeby odzyskał wygląd jest uruchomienie ponownie.

    Przeinstalowałem system, bo myślałem, że to może wina sterowników,
których troche ostatnio aktualizowałem, ale zwis juz sie powtórzył...

Konfiguracja sprzętowa:
płyta: GA-7VTXH+
grafika: GeForce 2 MX 400 64 MB
pamięć: 256 DDR (Siemensa)
zasilacz: 300 W
do tego podłączone dysk 40 GB, CD i CD-RW.

Prosze o rade. Może ktoś sie już spotkał z czyms takim??