Mam problem

Autor: Piotr Żurek (peter112_at_wp.pl)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 20:31:56 MET

Po pierwsze mój brat ma kartę teleizyjną i nagrał film i ja nie mając karty
teleizyjnej wziąłem go od niego (on zapisał go jako mpeg) włączam i wychodzi
klasa nie jest zarejestrowana. to jedno , a drugie to instaluję grę Salt
lake 2002 i niby wchodzi do gry pojawia sie czarny ekran i nagle wychodzi i
to koniec. mój pecet to: Athlon Xp 2000, płyta ECS k7vta3 kt333, pamięć DDr
256mb 333 mhz, i Geforce 4 mx 440 128 mb DDr i dysk Seagate 40 gb 5400
obr/min co robic poradźcie lub przyślijcie mi jakiś nieduży plik do
rozwiązania tych problemów
mój adres to: peter112_at_wp.pl