Re: Dlaczego płyta widzi tylko połowę RAMU???

Autor: Grzegorz Mazur (news2_at_gregu.cjb.net)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 20:17:38 MET

In news:3E809EA1.C9C01C34_at_magsoft.com.pl, Radoslaw Sokol wrote:
> ^^^^^^^^^^^^^^^^
> Najprawdopodobniej właśnie dlatego. Twoja płyta pewnie potrze-
> buje układu dwustronnego (czyli "2 rows"). W takim przypadku
> nie zrobisz z tym nic poza wymianą modułu na inny.
>
> BTW na jakim chipsecie jest ta płyta? Ten objaw byłby typowy
> np. dla Intela i440LX, i440BX oraz VIA Apollo Pro i Apollo
> Pro 133.

iBX raczej widzi każdy moduł. Nawet mój stary iTX widzi jednostronne
moduły... Problemy mają natomiast też chipsety VIA VP2, VP3 i MVP3 (<-
najpopularniejszy na platformie SSocket7).

Chodzi tu o organizację pamięci w chipach - jest o tym sporo w INecie.
Proponuję poguglać...

Pozdroofka!

--
Grzegorz "Gregu" Mazur
[ Grzegorz (dot) Mazur (at) gmx (dot) net ]