Re: Plyta glowna - AMD - wypas.

Autor: Arandil (xbcpmhx_at_ofx.irpgenarg.cy.rotted13)
Data: Mon 24 Mar 2003 - 21:17:26 MET

W Mon, 24 Mar 2003 21:29:03 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wyciapciał na klawiaturze:

> Czyli mało płyt miałeś w rękach.

Bardzo dużo...

> Asusowi również się zdarzał szereg
> kompromitujących wpadek. O niestabilnych P2B-F/P3B-F/CUBX z uwagi na błędy
> konstrukcyjne, sztucznie podniesionych magistralach żeby lepiej w
> benchmarkach wypaść albo sztucznym obniżaniu timingów pamięci i trybów AGP
> przy podkręcaniu, aby poprawić stabilność pewnie nie słyszałeś, prawda?

Słyszałem - ale teraz porównajmy ilość takich modeli ASUSa, do ilości
mmodeli np. EpoXa... Zresztą - czy kupuje sięjakąkolwiek płytę bez
obejrzenia opinii o niej np. na grupach?

> O niestabilności najbardziej wypasionych wersji płyt Asusa też pewnie
> nie...

Z nowszych - nie słyszałem (prócz wpadki Vii z kt266).

Jeśli tylko kupisz płytę ASUSa, na którą nikt na grupach nie zrzędzi (czyli
btw większość), to nei będziesz miał z nią żadnych problemów. Kupisz
takiego np. EpoXa - szykuj się na niespodzianki (które oczywiście da się
obejść, ale kosztem np. ww. CAS 3T).

--
http://edonkeyportal.prv.pl - vortal eDonkey/eMule/Overnet
dchub://whitestok.no-ip.com - Białostocki Hub DC - tu mnie spotkasz