Re: czy DDR333 zadziala na plycie pod DDR266?

Autor: JIMMYtm (velvet_at_polbox.com)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 11:06:15 MET

Ukrywający sie jako --> km <--, znany wszystkim terrorysta
 uzywajacy tym razem adresu: <krzysm_at_mp.pl> Oznajmił co następuje:

> Czy autem o max predkosci 333 km/h, wymagajacym specjalnego toru do
> jazdy mozna jezdzic po zwyklej drodze z predkoscia 266 km/h ? I tu
> mialbys watpliwosci. Podobnie Olej nie ma pewnosci co do DDR-ow.

nie mieszaj :)) na plycie 266 wyzsze DDRy dziala bez porblemu

u mnie na 8KHA+ dzialaja DDR 400

--
"Jestem Obcy i nic co obce nie jest mi obce"
Bylem na mszy ...kobieta w ławce obok mnie zapaliła papierosa... Gdy to