Re: czy DDR333 zadziala na plycie pod DDR266?

Autor: Mick (mick1_at_nospam.go2.pl)
Data: Mon 03 Mar 2003 - 19:23:05 MET

> Czy autem o max predkosci 333 km/h, wymagajacym specjalnego toru do jazdy
> mozna jezdzic po zwyklej drodze z predkoscia 266 km/h ? I tu mialbys
> watpliwosci. Podobnie Olej nie ma pewnosci co do DDR-ow.

Czuje sie wywolany do tablicy :)
ja bym pytanie sformuowal inaczej, bo jesli mowisz o drogach to mi sie
polskie drogi kojarza, a tu 266 zadnym nie pojedziesz :))
w stylu:
masz 2 tory
1. maks szybkosc 333
2. maks szybkosc 266
czy awtkiem 333 pojedziesz na 266?
:)
mam nadzieje ze rozumiesz
Pozdrawiam
Michal Wlodarczyk
P.S.
Bardzo OT, ale jak pomysle o autostradach w polsce ehhhhh szkoda slow