Re: Zawiodlem sie na MSI ... (Live problem)

Autor: absolon (antispam_at_dres.xxl)
Data: Sun 02 Mar 2003 - 23:01:12 MET

Dnia 2 Mar 2003 17:10:53 +0100 , Michał Młynarczyk napisal :
> tomciar napisał/a...

> t> Ciekawe stwierdzenie, ciekawe ilu ludzi Cie wysmieje.
>
> A co mnie to obchodzi? Ja mam swoje doświadczenia z SB Live!, znam
> też doświadczenia moich znajomych i tyle mi wystarczy.

ale jeżeli masz zamiar udzielać takich "porad" to lepiej wogóle się nie
odzywać ...
to że Ty i Twoi znajomi mają problemy to nie znaczy, że karta (ogólnie
produkt) jest do bani .... bo ja mógłbym równie dobrze napisać, że mam
od 4 lat i nigdy nie mialem problemów .... a także moi znajomi mają i są
zadowoleni ...

osobiscie uważam że tyle ile konfiguracji komputerów tyle potencjalnych
problemów.

pozdrawiam

--
absolon