Re: Mój XP po raz ostatni :)

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom_bzdury_123hgjhg__at_a3.pl)
Data: Sat 01 Mar 2003 - 15:44:16 MET

> Poraz kolejny idiotyczny argument. Jaka jest różnica między samochodami
> - każdy widzi. Gdyby Cię posadzić do komputera na platformie AMD lub
> Intel, nie połapałbyś się bez zajrzenia/ew. odpowiedniego softu.

Przyklad jest bardzo dobry.
Na poczatku marketingowy belkot - nikt sie nie polapie, ani tym bardziej
nie oceni codziennych walorow eksploatacyjnych. Ale pozniej w pracy
tylko idiota nie zauwazy ze mu sie sprzet gorzej lub lepiej zachowuje.
Niestabilny sprzet na dowolnej platformie da swiadectwo swej
beznadziejnosci. Stabilny da zadowolenie i satysfakcje z dobrego zakupu.

(... reszta ciach bo nie ma sansu dyskutować skoro kolega twierdzi ze
nie rozpoznam termometru i jestem "za gupi" zeby go odczytac...)

> Nie, to posunięcia zadłużonej firmy z dobrym produktem, która musi
> walczyć z gigantem

I co z tego? Niektore z nich mi osobiscie sie nie podobaja. Przeciez
nie musza... czasy jedynego_slusznego minely.

> Słyszałeś wogóle
> kiedyś, jak wygląda polityka "lojalnościowa" Intela ?

Wiele firm stosuje "lojalnosciowe" przymusy. I co z tego? Duzy moze
wiecej. To sie nijak ma do jakosci procesorow.

> Kuźwa, facet! Gadamy o roku 2003, prawda ? Pokaż mi takiego P4 HT.

Zalozysz sie ze znajde? W tej chwili nie podam modelu komputera w ktorym
takie chlodzenie jest, ale sam z wlasnej ciekawosci poszukam. Co do
czego, to daje przyklad ze pod wzgledem temperatury SA procesory Intela,
ktore moga chodzic przy takim chlodzeniu przy jakim ZADEN procesor AMD
nie da rady. To jest tez fakt bezdyskusyjny. To probuje Ci wylozyc, a Ty
uparcie twierdzisz ze jest odwrotnie, mimo ze nie jest! Zeby bylo malo
to otworz np Mac'a. Tam w wieku wersjach znajdziesz procesor PPC tylko z
radiatorem! To oznacza ze wcale Intel nie jest jakis wyjatkowy w tej
kwestii. Oznacza to natomiast ze AMD produkuje procesory o sredniej
temperaturze (poborze mocy) wyszej niz konkurenci. Daj Boże zeby to sie
w koncu zmieniło!!! Moze wtedy bedzie mniej uwalonych "aemdekow"
codziennie oferowanych do sprzedania na Allegro :-)

> No powiedz. Czyżby dlatego, że główni producenici tego typu maszyn
> (HP/Compaq, Dell) mają umowy z Intelem ? (...)
> I że wszystko to stracą, kiedy zaczną współpracować z AMD ?
> Nieeee...to napewno nie dlatego...

Producenci pecetowych plyt natomiast, nie maja ukladow z producentami
procesorow??? A jakos AMD weszlo przebojem na ten rynek i trzyma sie
dobrze.

Nie komplikuj swiata. Nie ma tu zadnych spiskowych teorii. Wszystko sie
opiera o kase. Nie ma tu biednego AMD, ktorego paskudni producenci
serwerow nie chca bo wielki Intel im bezposrednio lub posrednio nie
pozwala! Jesli ktos nie wdraza lepszego rozwiazania, to dlatego ze ono
wcale takie lepsze nie jest. Nad dlugofalowa polityka duzych firm mysla
ludzie z glowami na karkach. Madrzejsi i znacznei lepiej wyksztalceni od
nas dwoch razem wzietych. Jesli z badan wynika za na dluga mete oplaca
sie wdrazac nowe, lepsze rozwiazanie to sie je wdraza, angazujac w to
olbrzymie srodki. To jest postep i jednoczesnie walka o konkurencyjnosc
swoich produktow. Wszak na rynku serwerow tez jest konkurencja jak na
kazdym innym. Wdrozona zostala juz z niejedna linia procesorow, i
zaistniala na rynku serwerowym na dluzej. Poszukaj to znajdziesz
artykuly z danymi w jakie procesory sa wyposazone rozne maszyny roznych
firm. Intelowych produktow jest wbrew pozorom nieduzo. Dopiero z tych
najmniejszych, nam - smiertelnikom znanych, do serwerow weszly Xeony, a
do lilipucich serwerkow weszly desktopowe wersje Intelowych Pentiumow z
roznych rodzin. Zauwaz ze weszly i sa. A z Amd nie znajdziesz zadnego.
Momo ze firma powstala wiele lat temu i produkowala znakomite procesory
DO PECETOW od czasow 386.

Tomasz