Odp: Upgrade biosa w TX PRO - można?

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 17:30:44 MET

Użytkownik Michał (USRobo) <usrobo_at_NOPSAM.irc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b3aq3k$5t6$1_at_news.onet.pl...
> Witam!
> Dostałem stary komputer (6x86MX-Pre233) Co to Pentuim II?
> I o dziwo w środku był dysk Samsung 10GB!!!
> ale poprzedni właściciel o tym nie wiedzial bo był tam jeszcze inny 1,2GB!!
> i ten byt używany.
> problem jest taki ze bios jest stary troche, myśle ze cześć pamieta te stare
> ami biosy które wygladały jak win 3.11. I ten bios zle wykrywa dysk,
> (prawdopodobnie za duży),
> wydaje mi sie ze tylko upgrade biosu może pomóc. ale nie wiem czy nie
> rozwale całkiem tego kompa.
> [...]
Sprawdz czy ta plyta wyglada jak na:
http://web.tiscali.it/acorp/mobo_spec/pc-chips/m560/m560_v31.htm
jeśli tak, to ściąg sobie biosa do M560 ze stronki:
http://houstontech1.topcities.com/586_M5xx/M560_M569/index.html

Pozdro..
  Rycho