Upgrade biosa w TX PRO - można?

Autor: Michał \(USRobo\) (usrobo_at_NOPSAM.irc.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 16:41:15 MET

Witam!
Dostałem stary komputer (6x86MX-Pre233) Co to Pentuim II?
I o dziwo w środku był dysk Samsung 10GB!!!
ale poprzedni właściciel o tym nie wiedzial bo był tam jeszcze inny 1,2GB!!
i ten byt używany.
problem jest taki ze bios jest stary troche, myśle ze cześć pamieta te stare
ami biosy które wygladały jak win 3.11. I ten bios zle wykrywa dysk,
(prawdopodobnie za duży),
wydaje mi sie ze tylko upgrade biosu może pomóc. ale nie wiem czy nie
rozwale całkiem tego kompa.
Płyta to jakaś MB586-TXA, chpset TX PRO, wogóle jakaś taka dziwna bo ma
zintegrowana dzwiękówke ale wtyki są na śledziu (fajnie to wyglada).
Moze ktoś pomooże odnaleść nowszy bios do tej płyty?
Chce na tym Linuxa postawic.

Pozdrawiam
Michał