Re: Win xp win 98 Boot sektor!!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 14:00:03 MET

Użytkownik "Viking" <Viking_at_costam.pl> napisał w wiadomości
> Robię dokładnie tak jak napisałeś. Nie działa. Kopiuję za pomocą debug
> pierwszy sektor partycji z 98, daje mu ścieżkę w boot.ini, odpalam
> komputer, wybieram z menu win98, a ten chce command.com, bo go nie
> widzi.
> Już nie wiem w czym problem. Mam też linuksa. Wybieram go na tej samej
> zasadzie, tzn. jest plik z linuksowym bootsectorem i ścieżka do niego
> w boot.ini . To działa. Próbowałem zgrać pierwszy sektor partycji
> win98 w linuksie za pomocą dd (tak zgrywałem bootsectora
> linuksowego), dałem mu ścieżkę w boot.ini i efekt ten sam.
> [...]

Jak chce command.com, to znaczy że skopiowałeś właściwy bootsektor.
Sprawdź, czy aktywną partycją jest C i czy po sys c: da się z niej
uruchomić W98. Boot.ini, bootmanager XP oraz jego pliki startowe też
muszą być na C (chyba, że to XP postawiłeś na NTFS i jednocześnie brak
innej partycji FAT32 między C a E).

M.