Re: Win xp win 98 Boot sektor!!

Autor: Viking (Viking_at_costam.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 13:34:58 MET

Robię dokładnie tak jak napisałeś. Nie działa. Kopiuję za pomocą debug
pierwszy sektor partycji z 98, daje mu ścieżkę w boot.ini, odpalam komputer,
wybieram z menu win98, a ten chce command.com, bo go nie widzi.
Już nie wiem w czym problem. Mam też linuksa. Wybieram go na tej samej
zasadzie, tzn. jest plik z linuksowym bootsectorem i ścieżka do niego w
boot.ini . To działa. Próbowałem zgrać pierwszy sektor partycji win98 w
linuksie za pomocą dd (tak zgrywałem bootsectora linuksowego), dałem mu
ścieżkę w boot.ini i efekt ten sam.
Może to co zgrywa dd i debug to nie jest bootsector win98?

pozdrawiam,
Wojtek