Re: Jaki cooler do durona 1300 ? HELP

Autor: Adam Gołąbiewski (adam_at_pac.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 13:50:59 MET

Pamiętnego dnia Wed, 19 Feb 2003 22:24:06 +0100, "d_r"
<dagres@(usun)interia.pl> napisał(a):

>Witam
>
>Strasznie grzeje mi się procesor - Duron 1300MHz.
>Mam Tracer'a TRW 237 - srebrne pokrycie.
>Cooler kręci się z prędkością 5440 rpm,
>jest więc nieco głośny, a temperatura i tak jest wysoka -
>cały czas praktycznie przekracza 60 stopni -
>w czasie zwykłej pracy raczej nie spada poniżej 65 stopni,
>a przy uruchamianiu gier, innych podobnych aplikacji
>przekracza 70 stopni.
>Mimo, że są to wartości dopuszczalne dla tego
>procesora (max. 90 stopni) chcę mieć jeszcze jakiś zapas
>nagrzewania, więc poradźcie mi jakiś dobry i w miarę
> [...]

Mam Durona 1300 i jakis zwykly wentyl za 35 zl (4000 obrotow).
Temperatura podczas pracy w Windows to 44-48 *C. Maksymalna jaka
zanotowalem to 54 *C. Temperatura jest u Ciebie za wysoka, moze
rzeczywiscie temperatura jest przeklamywana. Pozycz od kogos wentyl i
sprawdz czy cos sie zmieni.

--
pzdr, Adam Gołąbiewski
www.jurata.prv.pl