Jaki cooler do durona 1300 ? HELP

Autor: d_r (dagres_at_interia.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 22:24:06 MET

Witam

Strasznie grzeje mi się procesor - Duron 1300MHz.
Mam Tracer'a TRW 237 - srebrne pokrycie.
Cooler kręci się z prędkością 5440 rpm,
jest więc nieco głośny, a temperatura i tak jest wysoka -
cały czas praktycznie przekracza 60 stopni -
w czasie zwykłej pracy raczej nie spada poniżej 65 stopni,
a przy uruchamianiu gier, innych podobnych aplikacji
przekracza 70 stopni.
Mimo, że są to wartości dopuszczalne dla tego
procesora (max. 90 stopni) chcę mieć jeszcze jakiś zapas
nagrzewania, więc poradźcie mi jakiś dobry i w miarę
cichy wentylator, żeby temperatura spadła o kilka stopni
i nie przekraczała 60 (to już max).

Dzięki z góry
Pozdrawiam
d_r