Re: conexant 2388x

Autor: tomjas (tomjas_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 06:59:33 MET

Uzytkownik Krzychu <brychusek_at_poczta.onet.pl> wydrapal(a) na moim
monitorze takie oto slowa news:b395js$bc1$1_at_opat.biskupin.wroc.pl:

> Witam.
>
> Noszę się z zamiarem zakupu tunera TV do kompa. I właśnie zastanawiałem
> się nad tym prolinkiem HD. No i mam pytanie do użytkownika/ów tej karty
> jak z jakością obrazu. Czy rzeczywiście duzo lepsza niż w tunerach
> poprzedniej generacji czyli z bt8x8? Czy dźwięk stereo NICAM jest na
> sensownym poziomie (czy nie trzeszczy, szumi itp.) ? A jak z "odbiorem"
> C+?
>
> Pozdrawiam.
> Krzychu

Karte mam dopiero od 2 dni. Z tego co zauwazylem to problem polega na
znalezieniu oprogramowania obslugujacego ten typ ukladu (pewnie w gre
wchodza tez sterowniki). Wczesniej mialem tez pixela ale na ukladzie BT878 i
obraz byl wysmienitej jakosci (uzywalem borgTV 2.55). Tu niestety nie moge
tego samego powiedziec. Obraz jest bardzo kiepskiej jakosci (szczegolnie
widac to patrzac na ostre granice np. logo programu - biala 2 jest rozmazana
na ciemnym tle). Uzywam programow ATV2000 i ChrisTV - obydwa daja taki sam
obraz (wiec jak slusznie zauwazyl Rycho problem chyba jest w sterach). Jesli
chodzi o dzwiek to ten jest bardzo dobry. Rzeczywiscie slychac wyrazne
stereo (choc czasami ucieka i robi sie mono, ale to chyba wina kabla).
Niestety nie moge nic powiedziec o C+ bo go nie mam.
Pozdrawiam.

--
tomjas GG 4513130
tomjas_at_poczta.onet.pl