Re: conexant 2388x

Autor: Krzychu (brychusek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 01:44:51 MET

> Mam taką samą kartę Prolink Play TV HD na CX23881
> i pisząc tego posta oglądam Małysza
> Rycho

Witam.

Noszę się z zamiarem zakupu tunera TV do kompa. I właśnie zastanawiałem się
nad tym prolinkiem HD. No i mam pytanie do użytkownika/ów tej karty jak z
jakością obrazu. Czy rzeczywiście duzo lepsza niż w tunerach poprzedniej
generacji czyli z bt8x8? Czy dźwięk stereo NICAM jest na sensownym poziomie
(czy nie trzeszczy, szumi itp.) ? A jak z "odbiorem" C+?

Pozdrawiam.
Krzychu