Re: Jak ulepszyc komp?-jestem zielony

Autor: Pala (p.a.l.a_at_poczta.fm)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 02:13:30 MET

xmarcel napisał(a):

> "udzwignac" to pewnie by dal rade, gdyby tylko byl ATX, a
> najprawdopodobniej jest AT(dzielona wytyka od zasilania
> plyty). moim zdaniem rozbudowa kompa z p133 do celerona
> troszke sie mija z celem, trzeba by bylo wymienic zbyt
> wiele elementow. nawet jak bys zdecydowal sie na wymiane
> zasilacza na ATX to za chwile zorientujesz sie ze najlepiej
> to by wymieic i obudowe, bo w plytach ATX jest inne
> rozmieszczenie portow,......itd.

Jest ATX ;) AFAIR(bo jestem na wyjezdzie teraz)300W.No ale
pewnie macie racje,tym bardziej,ze sie w tym gubie.Przejrzalem
na allegro troche.Czy mozecie mi powiedziec,nt.tej
Cos takiego,to do ilu warto za to dac?Tak zebym wiedzial w
odniesieniu do innych aukcji.Jak ktos sie nudzi,to moze mi
podpowiedziec,co jest z tych aukcji ok.

A ile moge chciec za:
p133,48ram,fdd,hdd1.2,hdd3.2,cd*4,voodoo1,riva128,sbawe32?wszyst
ko oczywiscie w obudowie,sprzet byl od adaxa,dysk jest w starej
kieszeni,mysz i klaw na ps2,plyta do 200.

Dzieki za odpowiedzi (te przeszle i te przyszle ;)

--
Pala