Re: Jak ulepszyc komp?-jestem zielony

Autor: xmarcel (xmarcelx_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 00:50:44 MET

> Kurde.No wlasnie o to mi chodzi,ze jest sprawny,bo jest moj od
> starego kompa (p133) i nie wiem wlasnie czy moze byc wciaz ten
> sam jak wymienie proc na 500-700 i plyte glowna.Nie wiem skad
> mam wiedziec czy udzwignie.

"udzwignac" to pewnie by dal rade, gdyby tylko byl ATX, a najprawdopodobniej
jest AT(dzielona wytyka od zasilania plyty).
moim zdaniem rozbudowa kompa z p133 do celerona troszke sie mija z celem,
trzeba by bylo wymienic zbyt wiele elementow. nawet jak bys zdecydowal sie
na wymiane zasilacza na ATX to za chwile zorientujesz sie ze najlepiej to by
wymieic i obudowe, bo w plytach ATX jest inne rozmieszczenie
portow,......itd.
IMO daj sobie spokoj

pozdrawiam