Re: Jak ulepszyc komp?-jestem zielony

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 00:07:04 MET

Pala <p.a.l.a_at_poczta.fm> wystukał
(news:Xns932AD904ED361palapocztafm_at_193.110.122.80):

> sam jak wymienie proc na 500-700 i plyte glowna.Nie wiem skad
> mam wiedziec czy udzwignie.Zawsze sie staram szukac na
> google,ale w tym przypadku wpisanie "rozbudowa komputera" daje
> gowno,bo nie moge na tych stronach znalezc tego,co chce.

Problem lezy gdzie indziej - masz pewnie zasilacz AT, a sensowne plyty
pod Celerona (przynajmniej wiekszosc) potrzebuja zasilacza ATX. Inny
bedzie tez uklad zlacz i sporo zabawy z dopasowaniem. Jesli nie
dostaniesz plyty w formacie AT to lepiej odkupic uzywanego Celka np.
533A w komplecie z obudowa. Pamiec sie nada, o ile kupiles uzywana (z
nowej zobaczysz 1/2 lub nic).
Pozdrawiam
Egghead