Re: cienkie Baracudy

Autor: Raptor (pamso_at_wp.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 22:19:16 MET

Mam dwa baraki 40GB i narazie działają bez problemu (jeden ponad rok drugi
pół roku). Swoją drogą ciekawe jest , że używając speedfan-a i odczytując
informacje ze SMART na nowym dysku zaraz po zakupie i na starym po roku
użytkowania skala kondycji dysku jest w połowie podczas gdy w innych sięga
zawsze 90-100%.

Raptor