Re: ATI + telewizor

Autor: Tempus (tempus_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 22:01:45 MET

> Użytkownik "Tempus" <tempus_at_poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> A czy ten TV na pewno ma wejście S-Video?
>
> TV ma jedynie wejście EURO (jedno)
> W instrukcji do niego pisano iż można podpinać kamery S - VHS więc i karta
> powinna mieć obraz bez problemu.
> A nie ma.

Chyba masz rację, powinno działać.

> Tak przy okazji - można podłączyć karte do zwykłego wejcia antenowego? Jak
> bardzo obraz by stracił na jakości?

Nie wiem, czy Twoja karta ma taki modulator, większość kart tak nie można podłączyć. Ale zapewne ma wyjście wideo composite (wtyk Cinch). Możesz z tym spróbować, jeżeli nie ma Cinch-a w TV, to można podłączyć do odpowiednich styków Euro. Ja tak zrobiłem (Radek 9000 PRO) i jest OK.