Re: Małe pytanie (proszę o szybką odpowiedź)

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 22:07:50 MET

> Niestety nie (myślałem o dzwonieniu na teltfony stacjonarne :))
> Niestety żadne programy do dzwonienia niedziałają :(

Jezeli to cie pocieszy to kiedys korzystalem z takiego programu ktory
dzialal. Rozmowa odbywala sie przez internet a dzwonilem do Stanow (bo tam
wlasnie byla centrala polaczona z internetem). Skrzystalem z promocji bo
bylo za free ... niestety do wydzwonienia mialem tylko 10min :))) Po tym
czasie trzeba bylo placic za rozmowy.

U nas w Polsce sa oferowane takie uslugi pod nazwa Voice Over IP. Z tego co
widzialem jest kilka firm swiadczacych takie uslugi. Niestety nic za darmo
... trzeba placic abonament.