Mafia ... konfiguracja ... help !!! :-)

Autor: yahouu_at_skrzynka.pl
Data: Sat 22 Feb 2003 - 21:45:35 MET

Witam !!!
Jestem jednym z zapalonych graczy Mafia the city ... Mam kompa :
Pentium 4 2.0 A
Plyta Asus P4T533-c
256 MB RIMM
GeForce 4 ( 4400 ) Titanium 128 DDR Leadtek
.... itd

Mam chyba dosc dobry sprzet i np. wszystkie gierki chodza mi super w duzych
rozdzielczosciach ... ale Mafia w 1024x768 16-bit 85 Hz wali bardzo malutkie
klaty ( tylko gdy jezdze po miescia "na wsi " jest wsio dobrze smiga az
miło !! :( mozecie pomooc jakos skonfuguraowac SETUP aby była przyzwoita
jakosc ekranu i gierka wygladala jak najlepiej ???
ps. zalezy mi na jak najlepszej jakosci obrazu przy jak najwiekszej liczbie
fps'ow .. ;-)

   Lukasz
GG 1818685
jesli mozecie odpisujcie na