Re: Problem z GF4 Ti4200 i plyta na KT133a

Autor: VaNTa (vanta_at_gwiazdy.net.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 18:37:02 MET

nie moge, monitor caly czas spi

probowalem zwiekszyc napiecia dla AGP w BIOSie (na starej karcie to robie i
potem wkladam nowa), wpisalem max wartosc FF i dalej nic. probowalem tez
odlaczyc wiatraczej by dac wiecej mocy karcie so mi sugerowano - ale dalej
nie startuje.
co ciekawe - po jakims casie pracy ze stara karta, gdy wloze GF4 - czasem
sie odpali, ale przy ladowaniu windy sie wiesza (zdazylo sie juz kilka
razy) i po resecie "powtorka z rozrywki" czyli nic :(

czy ktos ma jakis sensowny pomysl ?? czy mam leciec wymienic na "nie AGPx8"
:) ?

--
VaNTa