jak si? pozby? EZ-BIOS

Autor: Zbigniew Lisiecki (zlisiecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 18:36:32 MET

Witam,
mam PIII z dwoma dyskami Maxtor 20 GB i WD 120 GB.
Po wpisaniu w?a?ciwego update-u BIOSów mój wi?kszy dysk ju? jest w?a?ciwie
rozpoznawany, lecz teraz chcia?bym pozby? si? EZ-BIOS dostarczonych z
dyskiem 120 GB Western Digital, które wpisa?em wcze?niej. Niestety
po partycjonowaniu dysku nawet nie mog? powróci? do Data Lifeguard Tools,
gdzie znalaz?em EZ-BIOS, bo DL Tools skar?? si? na jaki? pusty NTFS,
którego u mnie wcale nie ma. Musz? pozby? si? EZ-BIOS, bo one zapisa?y
ca?? konfiguracj? gdzie? na sta?e i teraz nie mog? zastartowa? komputera,
bez drugiego dysku.
Kto wie gdzie one siedz? i jak si? ich pozby? ?
dzi?ki z góry, zbyszek