Re: Temperatura na KT400(Gigabyte GA-7VAX)

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_wp.niecierpiespamu.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 15:21:49 MET

In article <b37tcg$gi9$1_at_nemesis.news.tpi.pl>, marceliszpak0
@poczta.onet.pl says...
> Witam ,mam pytanko o prawidłową temperaturą na tej płycie lub
> chipsecie,zarówno bios jak i program do płyty pokazują,że temp. płyty
> (sys_temp) wynosi 50 stopniC.Czy to nie za dużo?Temperatura procka
> (Athlon 2000XP Palomino 48 st.C)Podzielcie się swoimi
> doświadczeniami,może wiecie ile jast max i czy to normalne,swoją drogą
> to radiator po wentylem na chipsecie jest tylko lekko ciepły.

Mam ta plyte, tylko ze w wersji ga-7vaxp, z athlonem 1700xp. Temperatura
procka i chpsetu na plycie nie przekracza 40 st.C. Dwa dni temu zepsul
mi sie zreszta wentylator na chipsecie i nawet wtedy z samym radiatorem
temperatura nie wzrosla znaczaco.
Pozdrowka
Mateusz Mazur

--