Re: ISDN instalacja

Autor: See_you (seefiveyou_at_gazeta.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 15:17:51 MET

"jarek" <mitki_at_priv2.onet.pl> wrote:
> Witam!
> Probuje zainstalowac modem modem Microcom ISDN Porte Internal na WIN
> 98SE
> - robie to pierwszy raz i b. prosze o potwierdzenie czy u Was instaluje
> sie tak samo.
>
> -Po zainst sterow z CD\Driver\win98 w systemie mam k. sieciowa ISDN link
> 00 oraz MICROCOM CE P IN 100 ISDN LINK 00
> DialUp nie widzi zadnych modemow.
> -po zainst oprogramowania RVS system widzi wiele modemow RVS ISDN fax,
> .... , RVS ISDN X 75 Transparent - na tym
> chce mi DialUp konfig. polaczenie.

> [...]

Nie instalowalem TEGO "modemu", wiec nie odpowiem wprost..

Jesli chcesz myslec o prawidlowej instalacji to musisz
zdac sobie sprawe, ze karta ISDN nie jest modemem
- majac to na uwadze bedzie ci latwiej zainstalowac i skonfigurowac system.

Dopoki potrzebujesz tylko internetu to odpusc sobie instalacje dodatkowego
oprogramowania zalaczonego do karty ISDN, bo jest ono zupelnie zbedne.
See_you