Predkosc wiatraczkow na Asusie

Autor: Kaczo (kaczo_at_spam.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 14:15:59 MET

Hej,

plyta: Asus P4B533-E
obudowa: Enlight
3 wiatraczki (obudowa, CPU, zasilacz) - wszystkie podaja ilosc RPM oraz
temperature (oprocz zasilacza). I teraz pojawia sie problem poniewaz nie ma
sensu odpinac tego z obudowy bo wszystko zaczyna sie grzac a jednoczesnie na
obecnych obrotach (stale w granicach 2934RPM) jest zbyt glosno.

W instrukcji mam screena z ASUS PC Probe gdzie mozna wlaczyc automatyczne
dostosowanie predkosci wiatraczkow do wymagan - u mnie jednakze tego menu
nie ma (!) a uzywalem 2 wersji tego oprogramowania (aktualnie najnowszy
V2.19.05).

Mam wlaczony QFan w BIOSie (1011) na 16/32sekundy czyli minimalna wartosc.

Czy ktos ma informacje jak wlaczyc to cholerne menu? W settings w Probe
powinien byc rowniez przycisk CPU Cooling (o ile sie nie myle) powyzej
[Default] oraz [Apply] jednakze po prostu go nie ma!

Z gory dzieki za kazda rade.