Re: Komputer a telewizor

Autor: Technokrata (technokrata_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 14:07:37 MET

On Sat, 22 Feb 2003 13:45:41 +0100, "Prilo" <prilo_at_wp.pl> wrote:

>Mi też by się przydały takie informacje. Mam GeForce 2 MX z wyjsciem tv.
>Gdyby ktoś, kto się na tym zna mógł napisać jak do tego skonfigurować system
>i jak podłączyć wszystko...

:) Alez to takie proste, dlaczego samemu nie chcesz poprobowac!

Najpierw musisz do wyjscia TV w karcie podlaczyc przejsciowke, powinna
byc dostarczona z komputerem - jesli nie byla, to do Vobisa. Z
przejsciowki wychodza dwa kable - gniazdo Chinch (zolte) i
wielobolcowe czarne - Chinch wystarczy. Do tego zoltego gniazdka
podlaczas zwykly kabel chinch-chinch, ktory z drugiej strony wkladasz
do TV. U mnie taki kabel ma 10M a jakosc obrazu jest OK, wiec tym sie
nie ma co przejmowac za bardzo.

Jesli w TV nie ma wejscia VIDEO CHINCH, to potrzebna przejsciowka
Chinch - Euro, taka jak np. do Playstation. Mozna tez od razu probowac
podlaczyc do zoltego gniazdka kabel Euro-Chinch.

Gdy podlaczysz to komputer powinien sie zorienowac ze jest podlaczony
drugi monitor - ewentualnie restart komputera moze pomoc. Wtedy mozesz
zrobic kilka rzeczy:

- w ustawieniach ekranu (zakladka ustawienia wlasnie) mozesz uaktywnic
drugi "monitor" jako poszerzenie pulpitu i tak sobie miec

- w ustawieniach zaawansowanych ekranu mozesz gdzies zalaczyc opcje
NView, potem ustawic TwinView i uzyc playera (np. VPlayer) z funkcja
zmiany rozdzielczosci przy full-screenie

- mzoesz tez uzyc programu TV Tool, ktory jesty chyba najlepszym
rozwiazaniem (www.tvtool.info, 10€).

Poszukaj tez w archiwum grupy alt.pl.divx.

--
Pozdrawiam
Technokrata