Re: kupuję komputer jaki???

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 12:36:07 MET

"Rafał Bartoszak" napisal(la) dnia 2003-02-22 10:49, te oto slowa:

> A, guzik. Jednym wytłumaczeniem, dla którego chwlisz ten badziew 753,
> może być fakt, że taki masz i nic lepszego w życiu nie widziałeś.
> Chcesz doradzić sensownie, to doradź _przynajmniej_ 755, a jeszcze
> lepiej 757.
> Ale żaden z tych mońków nie ma czego szukać, przy LG Flatron 795.

O tu sie nie zgodze z opinia, ze 757DFX nie ma czego szukac przy FT795. ;-)

P.S.
Czesto przywolujesz aspekt "szerokosci pasma wzmacniacza wizji", a w
757DFX ten "parametr" jest wyraznie wyzszy - 250 MHz.

--
Best regards, Kosh                      http://khn.multinet.pl/ftp/
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"