Radeon built by ATI - wersja driverów a wersja DirectX

Autor: Latet (NOSPAM_latet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 02:25:35 MET

Witam,

Sciagam ze strony ATI drivery pod XP dla Radeonów (mam 8500).

Mam problem z ustaleniem, ktora ( z tych najnowszych) wersji
driverów nie wymaga jeszcze obowiazkowo DirecX 9.0.
(bo pod XP jest 8.1 i boję się instalować 9.0)

Na razie sprawdzialem drivery:

- Catalyst 3.1
- Catalyst 3.0

Na poczatku isntalacji 3.0 wyswietlany jest tekst, w ktorym piszą:

"The display driver included in this package may be used
with DirectXR 8.1 or DirectXR 9.0.".

Ale tekst wyswietlany w tym samym momencie instalacji
wersji 3.1 juz takiego fragmetnu nie zawiera!

Czy to oznacza, ze wersja 3.1 jest juz wylacznie pod DX9.0?

Generalnie - którą wersję driverów byście polecili?
W gry praktycznie nie grywam.

Dzieki,

Latet