Re: Serwer dla sporej sieci

Autor: Marcin (kupiematrox_at_gazeta.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 18:33:17 MET

Witam

Użytkownik "Artur Miller" <armi_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Piotr Klimek" <piko18_at_fuck-spam.tenbit.pl> napisał w
wiadomości

> Czekaj czekaj ... piszesz, ze stabilnosc wazniejsza od kosztow i ze masz
> 2500 zl na serwer ? Co Ty, peceta chcesz kupic czy serwer ? Bo mi cos tu
nie
> styka ... Tak sobie obserwuje tan watek i zastanawiam sie co Ci z tych
> wszystkich porad wyjdzie. I wyobrazam sobie peceta marki Squadaq na
jakiejs
> pierwszej-lepszej plycie ze sklepu w obudowie ATX z zasilaczem marki
> [...]

Wszystko racja.
Tylko kazdy musi jakos zaczac a nie kazdy ma na start tyle pieniedzy,
zeby kupic odpowiedni sprzet i musi kombinowac.
Wiadomo, ze na takim sprzecie nie bedzie chodzic jakas baza danych
z informacjami niezbednymi dla dzialania firmy.
Ale na serwer sieci osiedlowej czy czegos takiego moze byc.
Tu nie jest wazna az 99.99% dostepnosc serwera a duzo
wazniejsze sa koszty.

Ktos ma konkretna sume i to niewielka (2500 pln)
i rady mozna dawac tak by jakos sie w tej kwocie
zmiescil lub nieznacznie przekroczyl.
Co z tego, ze ja napisze:
"Za 2500 pln to mozna obudowe kupic"?

Mysle, ze kazdy z wypowiadajacych sie widzial powazny serwer.
Tylko co z tego, ze ja mam dostep
do serwera Suna (nie jako admin)? Mam napisac:
"Uzbieraj 100 000 pln i sobie kup Suna" ??
Pewnie ze bedzie duzo lepszy (wrecz nieporownywalny)
tyle, ze dla autora pytania takia informacja jest tak przydatna
jak to, ze wlasnie wprowadzili obnizki na RollsRoyce'a.

Pozdrawiam

Marcin