Re: Serwer dla sporej sieci

Autor: Artur Miller (armi_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 17:13:20 MET

Użytkownik "Piotr Klimek" <piko18_at_fuck-spam.tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Czesc,
>
> Chcialbym kupic sprzet maksymalnie sprawdzony. W tym wypadku
> wazniejsza od kosztow jest stabilnosc.
>
> Co mi poradzicie? Na calosc bede mogl przeznaczyc zapewne okolo 2500zl

Czekaj czekaj ... piszesz, ze stabilnosc wazniejsza od kosztow i ze masz
2500 zl na serwer ? Co Ty, peceta chcesz kupic czy serwer ? Bo mi cos tu nie
styka ... Tak sobie obserwuje tan watek i zastanawiam sie co Ci z tych
wszystkich porad wyjdzie. I wyobrazam sobie peceta marki Squadaq na jakiejs
pierwszej-lepszej plycie ze sklepu w obudowie ATX z zasilaczem marki
Siung-Siang 1500W PMPO Turbo Gold Pauer. Czy uczestnicy tego watku widzieli
kiedykolwiek na oczy serwer ??? NIKT nie wspomnial o dublowaniu kart
sieciowych, NIKT nie wspomnial o nadmiarowych zasilaczach, nie mowiac juz o
jakims zarzadzaniu czy monitorowaniu tego serwera ... wejdz sobie na strone
chocby
http://www.euro.dell.com/countries/pl/plk/bsd/products/line_servers.htm i
poczytaj co serwer miec powinien. Aha, i ten Duron :) Pokazcie mi serwer
normalnej firmy z AMD-kiem :)

@