pomocy - wybór procka

Autor: uczen (klocus_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 13:46:27 MET

1).Czy opłaca się zaoszczędzić i zamiast Pentium kupić Celerona o takiej
samej częstotliwości? Czy celeron o takiej samej częstotliwości co Pentium
będzie znacznie wolniej działać w różnych programach? Czy coś po za cache
zostało wycięte z pentiuma, aby stworzyć celerona? Jak jest u AMD (Athlon
czy Duron) ?
2).Czy ilość cache na każdej płycie głównej jest taka sama i czy pracuje z
taką samą szybkością.
3). Czy jest jakaś różnica po za ceną między produktami Intela i AMD
4). Czy coś może zastąpić pamięć cache wyciętą z celerona i durona
5). Jeżeli chcę kupić nowy komputer to który procesor i płytę główną opłaca
się wybrać wybrać? (biorę pod uwagę szybkość pracy i cenę)
6). Co jest przyczyną tak dużej popularności produktów Intela w Polsce? Jak
jest w UE i USA
7). Co to jest L1 i L2?
8). Słyszałem, że durony , o takiej samej częstotliwości są szybsze od
celeronów. Dlaczego?