Re: R9100 pro czy GF4ti4200 ?

Autor: AnUbIs (amulet[USUN_TO)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 13:57:11 MET

Użytkownik "kuba" <kubbo_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sebek74" <sebek74_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> sorry za lamerie
>
> ale czym rozni sie ati 8500 od ati 9100?
w zasadzie niczym bo to ten sam czip tyle ze r8500 jest na tyle dobrym
ukladem ze nawet dzis jest konkurencyjny dla innych ukladow dla tego aby nie
promowac zbyt dlugo 1 produktu zmienili mu tylko nazwe sprzedajac jako inna
karte. Roznica jest w biosie bo ma on jedna dodatkowa funkcje ktora mozna
jednak uzyskac na R8500 flaszujac ja na R9100 pod warunkiem ze ma wzorcowy
laminat "bulit by Ati".

> /zdaje sie, ze oba lepsze od 9000, a moze nie??

o wiele... to samo co R9000Pro tyle ze mniejszym taktowaniem z wycietymi 2
potokami renderujacymi w stosunku do R8500

> i czy w ati 9000 tez 128 moze kiepsko dzialac?

nie ale w takiej slabej karcie 128 Mg jest nieuzasadnione :)