TV-out - brak obrazu na pełnym ekranie (tylko filmy)

Autor: ugachaka_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 21 Feb 2003 - 11:04:19 MET

Mam kartę grafiki GForce 4 MX 400 z TV-out.
Sterowniki najnowsze ciągnięte z NVidia.

Po podłączeniu jej do telewizora i ustawieniu obrazu na klonowanie widzę obraz
na telewizorze.

Jeśli włącze jekiś film (np. na VPlayer lub BestPlayer) i włącze tryb
pełnoekranowy, obraz z telewizora znika (!) i jest tylko na monitorze.

Dziwne jest to, że jeśli otworzę menu start (poprzez ctrl+ESC) to na
telewizorze widzę to menu start, ale w tle nie widać filmu, mimo, że na
monitrze film widać.

Mam dodatkowo zainstalowena najnowsze sterowniki Divx, Nimo itp.

Pomocy!
JAk mogę uzuskać obraz na telewizorze przy pełnym ekranie?

Dodam jeszcze, że właśnie przeinstalowałem system (wcześniej nie było
problemów), tak więc sprzętowo jest OK.

Jakieś pomysły?

Pozdrawiam
Piotr