IBM ThinkPad T22 - Lan

Autor: Grzegorz Kobyliński (grzegorz.kobylinski_at_chilan.com)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 11:12:57 MET

Witam,

Pare dni temu kupilem ww. komputer, i zastanawia mnie fakt obecnosci
(nieobecnosci) karty sieciowej tzn. jest gniazdo, w biosie sa opcje ustawien
karty itp. tylko za nic w swiecie nie moge zainstalowac tego urzadzenia,
niestety plyty ze sterownikami nie posiadam a probowalem juz wszystkie ze
strony producenta.. i tu moje pytanie czy w tym modelu dok (2647-SFM) jest
karta sieciowa czy tylko gniazdo rj-45. Dodam jeszcze ze zainstalowany mam
system windows xp, i caly czas jest wyswietlana informacja o nowym sprzecie,
ale co to jest za urzadzenie to nie mam pojecia.. a moze karta jest
uszkodzona ?

za wszelka pomoc dziekuje i pozdrawiam
Grzegorz Kobylinski