Re: Radeon 8500 czy Gf3Tit?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 23:29:33 MET

Gumis claimed:
> Jak w temacie co byscie polecali i jak to uargumentujecie?

Jeśli chcesz pograć w 1024x768 z FSAA+filtrowanie anizotopowe, to żadna.
8500 ma lepsze filtrowanie anizotopowe, lepszy pixel shader (1.4), więcej
punktów w 3D Mark 2003 i wogóle och i ach. Oczywiście piszę o wersji LE
taktowanej 250/250 64MB (żadko spotykana, ale jedyna rozsądna).

W jakie gry grasz ? Jaki masz monitor ? Czy wiesz, że karty Ati słyną z
lepszej jakości obrazu przy tej samej rozdzielczości co GF ?

> p.s.-mam jedno pytanko jakie karty chodza pod agpx8 i jakie plyty to
> obsluguja?

Nie ma to żadnego znaczenia - AGPx8 to marketingowa ściema. Jeśli zatem
karta/płyta obsługuje AGPx8 to z całą pewnością będzie na pudełku wielgachna
naklejka informująca o tym naiwnych klientów. Nie warto dawać za to ani
złotówki, chyba że cyfra 8 łechce Cię milej niż 4.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]