Re: Zakup plyty (MSI kt3v????)

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 23:25:04 MET

tomnat_at_zagan.uni.cc claimed:
> Planuje zalup plyty. Mysle ze bedzie to msi kt3v. Mam jednak pytanie
> :) Czy plyta kt3V jest tak samo dobra jak kt3 ultra? I czy tak samo
> dobrze pozwala podkrecic procka??

A weź się zainteresuj jakie mnożniki dla FSB są na płycie. Wiem, że KT3V
może napędzać procka mnożnikiem x15.0, ale nie wiem, czy można puścić
procesor na 166Mhz (nie wiem czy jest mnożnik 1/5). Jak się dowiesz która go
ma, to będziesz wiedział na której lepiej się procek podkręci.

Ponieważ przypuszczam, że żadna z nich nie ma tego mnożnika to patrz raczej
na wyposarzenie i cenę.

> Dzieki za odpowiedz, najlepiej do jutra :)

Poszukaj i napisz, czy któraś ma 1/5.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]