Re: brak zasialania w laptopie

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 22:26:55 MET

> Witam. Nigdy nie grzebalem w laptopach, ale wczoraj dostalem jednego.
> Problem w tym, ze sprzet sie w ogole nie wlacza. Po wcisnieciu wlacznika
> miga tylko na ulamek sekundy dioda zasilania i nic poza tym. A wlasciwie
> migala bo tak sie dzialo wczoraj - polezal sobie do dzisiaj i w tej chwili
> zauwazylem ze nawet ta dioda nie mruga :-(. Nie mialem na niego czasu i
> dopiero dzisiaj mam zamiar go dokladnie obejrzec ale naprawde nie pojecia
od
> czego zaczac. Wlasciciel powiedzial ze nie wie co sie stalo. Po prostu
> [...]

Nie wiem co tam masz za laptopa, ale jak nie polamiesz nic przy otwieraniu
obudowy to masz u mnie browara:))

A wracajac do twojego problemu. Czy masz do niego zasilacz i czy to wlasnie
na tym zasilaczu dzieja sie takie efekty czy korzystasz z akumulatora ???
Ja bym zaczal od sprawdzenia zasilacza do laptopa. Jezeli on jest padniety
to automatycznie cala reszta nie bedzie dzialac ...