brak zasialania w laptopie

Autor: kris_papa (kris_papa_at_hotmail.com)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 17:33:53 MET

Witam. Nigdy nie grzebalem w laptopach, ale wczoraj dostalem jednego.
Problem w tym, ze sprzet sie w ogole nie wlacza. Po wcisnieciu wlacznika
miga tylko na ulamek sekundy dioda zasilania i nic poza tym. A wlasciwie
migala bo tak sie dzialo wczoraj - polezal sobie do dzisiaj i w tej chwili
zauwazylem ze nawet ta dioda nie mruga :-(. Nie mialem na niego czasu i
dopiero dzisiaj mam zamiar go dokladnie obejrzec ale naprawde nie pojecia od
czego zaczac. Wlasciciel powiedzial ze nie wie co sie stalo. Po prostu
ktoregos dnia sie nie uruchomil. Czy mozecie mi w jakis sposob poradzic co z
tym fantem zrobic ?
Dziekuje bardzo. Pozdrawiam.