Re: Arwal - Oplole. Wasze opinie o tym sklepie

Autor: Borys Pastuszek (boryspasNOSPAM_at_konto.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 15:21:17 MET

> Arwala, ale zestaw. który mu zaproponowali, wzbudził moje wątpliwości co
do
> jakości firmy. Np do kompa do pracy i dziebko do gier proponowali P4 1,7
> GHz, do tego płytę Asus P4B 533, pamięci aż 512 MB (nie wiem po co aż
tyle),
> ale NONAME! No i GF4 MX 440. Na to wszystko planowali dać 2 lata
gwarancji,

Uwazam, ze zaproponowali mu bardzo przywoita konfiguracje. Dobra plyta, w
miare przywoity proc, karta graficzna w sam raz do sporadycznego grania.
Moje watpliwosci budzi pamiec. W sumie powinno wystarczyc 256 jednak nie
napisales, co znaczy "komp do pracy". Czy ta praca to pisanie tekstow, czy
moze obrobka grafiki (tutaj 512 to moze byc o polowe za malo :)). Jakiej
firmy sa te pamieci ? Czy aby napewno to no name? Bo osotanio spotkalem sie
z okresleniem Specteca jako no name :)

> nie uwzględniając faktu, że na jedne rzeczy ona jest mniejsza, na niektóre
> zaś, np RAM, dożywotnia. czy zatem warto u nich kupować? A jeśli nie, to

Jaasssssne. Ta dozywotnia gwarancje to masz u producenta :). Jak wsylesz na
swoj koszt :). W praktyce masz dwa i tyle. W sumie powinni dac odzielna
gwarancje na kazdy podzepol, wtedy moze bardziej by Ci to odpowiadalo ;).

Pozdr
Borys