Arwal - Oplole. Wasze opinie o tym sklepie

Autor: Jakub Zysnarski (jaqbek_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 13:01:36 MET

Mam kumpla w Opolu, który prosił mnie o pomoc w zestawieniu kompa. Pochodził
troszku po sklepach szukając tego, gdzie warto byłoby go kupować. Trafił do
Arwala, ale zestaw. który mu zaproponowali, wzbudził moje wątpliwości co do
jakości firmy. Np do kompa do pracy i dziebko do gier proponowali P4 1,7
GHz, do tego płytę Asus P4B 533, pamięci aż 512 MB (nie wiem po co aż tyle),
ale NONAME! No i GF4 MX 440. Na to wszystko planowali dać 2 lata gwarancji,
nie uwzględniając faktu, że na jedne rzeczy ona jest mniejsza, na niektóre
zaś, np RAM, dożywotnia. czy zatem warto u nich kupować? A jeśli nie, to
jaki sklep w Opolu jest dobry

Dzięki z góry za pomoc
Jakub