Re: Najlepsza Hurtownia Sprzetu

Autor: j23 (wiesiek_NOSPAM_at_supra.com.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 15:09:21 MET

Użytkownik "ZenoN" <maciej_at_kris.mpnet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Top Hi-Fi" <nie_at_spam.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie ma czegos takiego jak najlepsza hurtownia.

Tu bym sie nie zgodzil najlepsza to ta ktora jest najwszechstronniejsza, z
dobra obsluga i serwisem. Idealnej nie ma, ale zawsze ktoras jest najlepsza.

> Jadna ma to inna tamto. Nigdy nie jest tak ze ktos ma wszystko

To niestety prawda. Ja generalnie kupuje w Action, ale korzystam takze z
kilku innych, nawet czasami jestem zmuszony cos kupic w AB (choc jest to
bardzo kiepska firma).